انتقاد باهنر از نحوه موضع گيري هاشمي
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين تأكيد كرد: آقاي هاشمي وقت زيادي ندارد كه تكليف خودش را با فتنه گران روشن كند.

 

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با انتقاد از نحوه موضع گيري هاشمي رفسنجاني گفت: آقاي هاشمي سريعاً بايد با اسم و مشخصات برائت خودش را از فتنه گران اعلام كند، آقاي هاشمي در صورتيكه موضع خود را بطور شفاف نسبت به فتنه گران روشن نكند در مسئوليت هاي فعلي مشروعيت قانوني ندارد.

 

نماينده مردم تهران گفت:برخي مسئولان كه همچنان سكوت پيشه كرده اند، سكوت خود را بشكنند و تا فرصت باقي است پيام ملت ايران را بشنوند و الا ملت ايران پاسخ دندان شكني به آن ها خواهند داد.

 

باهنر گفت: در شرايطي كه موج بيداري جهان اسلام را دربرگرفته است و نظام سلطه در وضعيت ضعف قرار دارد، عده اي خود فروخته، وطن فروش و لجباز به همراهان صهيونيست و آمريكايي خود فرصت تجديد قوا دادند و تلاش كردند تا ايران اسلامي را از جايگاه ام القرايي جهان اسلام به زير بكشند و چه بد معامله اي كردند با خون شهدا، آرمان انقلاب و آرمان هاي مستضعفان عالم.

 

معاون نظارت مجلس شوراي اسلامي افزود:مردم ايران تابع محض مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله العظمي خامنه اي هستند و دشمني با نظام،روحانيت و امام (ره) را به هيچ وجه تحمل نخواهند كرد. مردم غيور ايران نشان دادند و به مسئولين كشور پيام دادند كه ديگر مماشات با سران فتنه را تحمل نخواهند كرد، امروز حجت بر همگان تمام شده و مردم تكليف خودشان را با فتنه گران روشن كرده اند،مردم از قوه قضاييه و نيروهاي امنيتي انتظار برخورد شديد و قاطع با سران فتنه و آشوبگران را دارند.

 

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:بحمدالله اين توطئه فتنه گران و اربابان سلطه گر آن ها نيز به ضرر خودشان و مستكبرين منطقه نتيجه داد و بعد از 22 و 25 بهمن شور و هيجان و اراده مردم منطقه در برخورد با ديكتاتورهاي كشورشان گسترش و تعميق پيدا كرده و اميدواريم 22 بهمن سال آينده را در حالي جشن بگيريم كه احدي از ديكتاتورهاي منطقه در رأس قدرت باقي نمانده باشند.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی